Hyvää Uutta Vuotta! Kiitos blogini lukijoille kuluneesta vuodesta ja kiitos kommenteistanne  ja viesteistänne.

Suunnitelmani vuodelle 2010 olivat:

* vähentää lanka- ja neulelehtivarastoani

* jatkaa tuotosteni raportointia tässä blogissa

* osallistua joihinkin yhteistempauksiin

Alkuvuodesta raportoin säntillisesti langankulutuksen. Varasto vähenikin mukavasti. Sitten iski laiskuus ja kirjanpito keskeytyi kesällä. Joka tapauksessa langat ovat vähentyneet. Erityisen iloinen olen, että muutama kilo minulle joutilaita 1990-luvun lankoja löysi uuden kodin. Käsityölehtiäkin olen ostanut vähemmän ja yksi lehden kestotilaus päättyi.

Olen päivittänyt blogiani säännöllisesti yleensä joka kolmas päivä. Poikkeus on joulukuu jolloin "Joulua odotellessa" -kalenterin myötä päivitys ilmestyi päivittäin alkukuun. Eniten olen neulonut ja virkannut pieniä, nopeasti valmistuvia: sukkia, lapasia, pipoja ja huiveja.

Osallistuin yhteistempauksiin: Lankahamsterit, sukka-KYH, Sukkasato, Lapaskuu ja Sytomyssyt. Sen lisäksi pariin huivin yhteisneulontaan. Virkkausringin tempauksiinkiin osallistuin jossain määrin.  Sukka-KYH taisi olla näistä hauskin. Sain myös olla koeneulojana joillekin malleille ja ohjeille.

Entäs sitten vuonna 2011? Mietin vielä ja palaan asiaan seuraavassa päivityksessä.

Joulupukki toi ihanaa, pehmeää lankaa: 50% samojedia, 50% lampaan villaa. Neuloin saman tien pakkaslapaset. Testasin jo lapaset ja lämpöiset ovat.

1293888811_img-d41d8cd98f00b204e9800998e